Snart Midsommar

Snart midsommar och det verkar som om det kommer vara inställt med firande även i år, så det kommer bli tillsammans med barn och barnbarn förhoppningsvis. Tycker nog att det verkar vettigt att ta det försiktigt även detta år.

Stugföreningen kanske kommer att ha firande, men det får vara för mig. Vill umgås med de jag tycker om och inte bruntungor.😉

 

Fast visst minns man midsommarhelgerna under sin tonårstid, eller?

Min första midsommar ensam med kompisar var när jag var tretton år. Ett kvarter Explorer och en burk Cola. Somnade tidigt den midsommarhelgen. Konstigt att föräldrarna gick på att vi bara grillade korv och sjöng lägereldssånger.😀

 

Kommentarer
Postat av: Micke

Tror nog föräldrar visste mer än man trodde även på den tiden.
Är själv inte mycket för firande av midsommar utanför familjen, de där små grodorna hoppar jag över även i år. ;)

Ha det bäst nu Mhats.

Svar: Samma här. Kommer fira ihop med familjen det räcker.
mhats

2021-06-13 @ 12:52:05
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0