Snö??

Igår kväll kom snön och lite ligger fortfarande kvar. Mulet kallt och grått väder tur man är inomhus idag. Hoppas att det var sista besöket av gubben Frost.

Känns inte som om man längtar efter att lägga i båten än på ett tag. Sitter just nu och kollar på nätet efter bil då jag tänkt mig byta i år eller nästa år. Kommer nog bli en diesel eller bensin då jag som pensionär så lite nu. Har liksom inte lust att släpa runt på ett batteri och vem köper en begagnad mobiltelefon? Så elbil får vänta för mig. De märken jag funderar på är VW, Peugeot och Dacia samt Citroên. Men som sagt ingen panik ännu.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Micke

Snön som föll här igår lade sig inte som tur var, men grått och trist är det ändå idag, men snart kommer väl våren till oss.
Lycka till med bilköpet när det nu blir av.

Ha det fint Mhats.

2021-04-12 @ 11:42:05
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0