Allt under kontroll.

Så blev både släpvagn och bil godkända av besiktningsmannen vilket var skönt så nu kör vi i ett år till. Fast visst är jag fortfarande sugen på att byta bil. vi håller det öppet än så länge.

 

Har beställt lite vin från Vinoteket några gånger och hittills är jag kanonnöjd, bra viner och hemkört till dörren.

Hoppas verkligen att det blir bra väder i helgen så man kanske kan komma ut en sväng till stugan.

 

 
Försöker genom denna några år gamla bild höja vår syn för finkulturen.
Visst är det vackert?

Kommentarer
Postat av: Micke

"Vinoteket" har jag aldrig provat, ska gå in och kolla lite där om en stund, tack för tipset.

Härligt med godkänd bilprovning, bilen känns nästan som ny när man är på väg hem efter en sådan besiktning, men det går över efter nån vecka eller två ;)
Men grattis, skönt att kunna köra ett år till.

Ha det fint Mhats.

2021-04-14 @ 11:44:14
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: LillaSyster

Tog precis emot en leverans från vinoteket, det var andra Amarone lådan....första delade jag med syrran, den här omgången med bästa kompisen. Har också varit nöjd med mina beställningar. Idag vart jag extra nöjd när chauffören absolut skulle göra ålderskontroll och krävde legitimation. Vilken ära sa jag! (48 år och få visa leg, det är bara att ta som en komplimang) Fina pelargoner, men ta du in dem till natten.

2021-04-20 @ 20:28:50
URL: http://mittskogsliden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0