Orolig

Lite funderingar gällande livet med hjärtinfarkt.

 

Allt har medicinskt gått bra förutom min värk i rygg och vänster arm när jag sitter. Läkare tror det är en muskel som ligger i kläm så jag varit hos massör för att se om det lossna. Inget resultat ännu.

Ska gå på hjärtgympa som börjar i september. Dietisten blir inte förrän i november, vilket jag tycker är lite väl långt bort. Fast det är väl bara att gilla läget.

Tycker att man helt plötsligt börjar ”fundera” hur mycket som helst humör (glädje/misströstan) går uppochned.  Har svårt för att sova vaknar tidigt och är hur pigg som helst/rastlös, samt lite orolig.

 

Kommer nog ”tjata” om detta mera gånger, så jag får be om ursäkt, men det känns ganska skönt att skriva av sig lite i väntan på att solen ska stiga upp. Nu är den på gång solen.

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Be inte om ursäkt för det...följer dig här och hoppas allt ordnar sig för dig.

Det är eländigt när hälsan plötsligt börjar halta...men med tålamod så ska det väl ordna sig.

Hade skit ett tag med hälsan på olika sätt samtidigt men efter ett par år så har det blivit ganska bra trots allt.

Ha det bäst nu.

2019-09-01 @ 19:46:50
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0