10 år

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så har denna blogg funnits i 10 år!
 
 
Varför jag stannat här istället för Facebook vet jag ej, men gillar bloggen bättre. Lite modern är jag då jag skaffat Instagam, men den är endast för familjen.
 
 
Under dessa tio år har man fått uppleva arbetslöshet och denna förtvivlade jobbsökarsituation man befann sig i, samt verkligen förstått hur inkompetent Arbetsförmedlingen är!
 
Sedan fick man jobb och kunde skaffa sig ny bil och  renovera stugan, större båt blev det också. Resor utomlands har man hunnit med, fast en del blev inställda.
Vänner och släkt har gått ur tiden, vilka man kan känna att det blev tomt utan dessa.
 
Största glädjen är ändå att man blivit morfar!!.
 
Nu har man jobb och det enda man drömmer om nu är att slippa jobba! Inget fel på jobbet men man har nått den åldern så man tycker man "gjort sitt" angående BNP. Varför ska man egentlige vara nöjd. Det är väl då man inte har några drömmar kvar!
 
Vi kommer nog höras/synas på något sett även i framtiden!
 
 
Rolling Stones konserten var hur bra som helst, så tro inte på alla tafsande manliga musikskribenter!!
 
 
 
 
 
 
 Undrar om man hinner med en femte gång med "grabbarna"
 
Senaste tidens skriverier om så kallade kändisar som utnyttjar unga tjejer. En spark i röven och låt oss slippa dem i tv rutan och tidningar. 
Tänk att bara man skriver lite i en kvällstidning, så¨får man både snorta kokain och tafsa på tjejer. man tillhör ju kultureliten, eller??
 
Jag är själv far till två döttrar samt morfar till världens goaste tjej.
Vet inte vad jag gjort om det varit någon av dem. 
SNUSKGUBBAR BORT FRÅN MEDIA!! Svårare än så är det inte.
 
 
 
 
 
 Nu är det höst.
 
 
Såg på nyheterna att Sverige ska sattsa på ekoturism. Gärna från Tyskland. Hur ska de komma till oss med hundspann eller?😉
 
 
Fortsätt drömma om en snuskgubb fri värld mina vänner!!
Stå på er tjejer!
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

Grattis till de tio åren!
Jag blir arg som f-n när jag läser om alla män (och några kvinnor) som maktmissbrukar och tafsar, våldtar, kränker och beter sig så bedrövligt!!!
åh, så härligt med barnbarn, jag är få vänta ett tag till...

2017-11-21 @ 18:56:37
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Micke

Stones är ju stones...går inte att ogilla dem...goa gubbar o bra musik...bra kombination
Grattis till 10 år..hipp hipp hurra. :)

Ha det bäst-

2017-11-27 @ 21:04:54
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0