Nu är det snart vår

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Så har februari gått till historieböckerna. Månaden var väl hyffsad trots att den innehöll en extradag.  Nu ser vi framåt mot påsk och vårvärme med efterföljande sommar.

Givetvis var vi ute i stugan under helgen. Skulle såga lite, men kom då på vad jag missat, En ny kedja till motorsågen, då den gamla är slut och slö. Har slipat den flera gånger och tror nog inte att jag gör riktigt rätt där, så det får bli en ny kedja.

 

Vilket härligt väder det var under helgen. Solen sken och endast några minusgrader.

Sista deltävlingen av schlagerfestivalen var nog den bästa med bra underhållning. Klart bäst har Jonas Gardell varit under alla programmen. Nationalsången som framfördes av Gina och Sarah var kanonbra!

 

 
 
 

Nu påbörjas snart semesterplaneringarna runt om bland våra företag och det kommer bli intressant att se hur det kommer gå. Kommer det bli som vanligt att vi äldre måste ta hänsyn till alla barnfamiljer som ändå begär extra ledigt utöver alla skollov för att åka iväg då det är några kronor billigare med flyg och hotellrum?

Nu är det dags för jobbet.

 

Ha dä!

 

Kommentarer
Postat av: kalebass

Mars. Då vet vi att nästa månad, då är det april, och det, det är definitivt en vårmånad !
I mellon tyckte jag att lille Frans var bäst. Härligt medryckande låt. (men jag tyckte mig ha hört den förut?)

2016-03-01 @ 19:02:25
URL: http://www.kalebass.blogg.se
Postat av: Micke

Ja sjuttan....semesterplaneringarna...själv är jag klar med min....värre är det väl för andra branscher...speciellt sjukvården....anar att det blir som vanligt men hoppas på nåt bättre för dessa arma satar.

Ha en gö Lördag nu.

2016-03-05 @ 15:58:07
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0