Snart helg igen.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Helvete vad sommaren rusar förbi utan att man hinner med allt som man tänkt göra. Har i alla fall hunnit med nästan hela taket gällande mossan och några fönster,samt givetvis båt körning. Fortfarande lite svårt med att komma rätt när jag ska lägga till mellan y-bommarna. Kommer säkert att fixa sig innan det är dags för vintervilan för båten  
 
Vädret har varit så där kan man säga då det blåst och varit regnigt.
 
Vi firade tjejernas födelsedagar med pojkvänner. Hur trevligt som helst. Grillning med lite öl och mousserande till. Gubben var uppe till 01.00. Tiden bara rann iväg när  vi satt på altan och pratade. Detta var i helgen, då det var kalasväder.
 
Juni gick bra med  sparande (13.000 ) trots båtköp. Dä ni greker ✌.💶
 
Hoppas solen kommer tillbaka till helgen.
Det ända problemet är att jag inte hittar mina sommarskor och shorts. De var ändå över 2 år gamla säger frugan som tror vi slängde allt i höstas,så det är en utgift man inte räknat med. Tur att  Dieschman och Dressman finns. 
 
Tisdagen är en riktig tv kväll med allsång på skansen och morden i midsomer. Typiska sommarprogram. 
 
Ha det bra!
Snart  3 veckor kvar till semestern 🙌🙌. 

Kommentarer
Postat av: kalebass

Tiden går snabbt när man har roligt. Om det hinner bli någon sommar är frågan. Snart kommer fruntimmersveckan... finns det nåt regn kvar då ?

2015-07-09 @ 18:35:47
URL: http://www.kalebass.blogg.se
Postat av: Micke

Tre veckor KVAR av min semester här...och sommaren lever sitt eget liv.
Har fått gjort allt jag planerat....jaja...det var inte så mycket förstås...men ändå ;)

Ha en fin helg nu.

2015-07-10 @ 19:07:33
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Erica

Åh, kommer ihåg att jag ofta brukade glo på Morden i Midsomer förut på somrarna när jag inte hade något annat för mig. Sen slutade jag bry mig om tv-tablån och började se allt på datorn, och då blev det helt plötsligt inget Morden i Midsomer längre. Fast det var ganska bra ändå. :3

2015-07-10 @ 20:36:21
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Micke

Allsång på skansen ja..tre olika "allsångare" nu för tiden..inte min grej..fast Lottodragningen infaller ju vid den enas avslut så man sitter där och kikar iallafall.

Nu gick ju Bosse Larsson bort....apropå allsång.

Vila i frid Bosse.

2015-07-13 @ 11:47:20
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0