Vem har beställt snön??

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Då det gått över ett halvår sedan konserten, så det är faktiskt roligt att spela en Stones CD samt titta på foton då man var på Tele 2 Arena.
 
 
Tittade på Jerry Williams show som gick på tv för ett tag sedan. Den skulle varit roligt att sett live.
Får hålla tillgodo med Jill Jonsson i februari. Gillar verkligen den tjejen och hennes låter.  
 
 
 
 
Det blev inte Veronica och Micke utan Unbroken vi såg på bio. En film jag kan rekommendera.
 
Har givetvis hunnit  med att  vara sjuk. Maginfluensa, då roade jag mig med att se på Flow tv som är gratis via dagstidningen om man prenumerera på tidningen. Så gratis är kanske att ta i.📺💻
 
Har haft min bil på service och det var i vanlig ordning jättebilligt, 3,000 kronor kostade det och kommer även åka på att köpa nya sommardäck både till min bil och frugans bil, så här är det ingen fara med att pengarna stannar för länge i plånboken.
Löfven behöver alla skattemedel han kan komma åt, så här har ni en lydig medborgare!💸💰🚘
 
Apropå bilar kan någon förklara varför vi i Sverige ska åka kommunalt istället för egen bil, men vara så stolta så vi spricker över att vi säljer bensintörstiga Volvobilar till övriga världen. ska vi sluta med att tillverka bilar lastbilar då dessa är miljöbovar? Fråga Frigolit!
 
Så allt är hittills bara helt underbart. Har inkomst samt utgifter.
Blir det  något kvar  kommer "Taxman"!
 
 
 
 
 
Vem bad om snön som kom?😠
❄❄❄❄
 
Tänk att det alltid blir trafikkaos och inställda tåg varje vinter i ett vinterland som Sverige.
 
Pluras matprogram från Istanbul börjar i februari, så man kommer kunna överleva denna månad med.
  
Kommer även bli lite besök till huvudstaden under våren.
 
Nu är det snart vår!🌅
Vi behöver bara överleva februari.
 
Ha de!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Besök i huvudstaden vill jag också göra någon gång under våren. Men inte förrän snön är borta! Det är INTE jag som beställt den... bara så du vet!

2015-02-01 @ 12:16:19
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Micke

Plura ja...dags igen ;)

Synd att han inte gör program ifrån skärgården här istället med sin matgrej.

Fast det gör ju så många andra förstås...Istanbul?
Har jag aldrig varit..ska bli intressant.

Ha en fin kväll.

2015-02-01 @ 13:33:39
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Herr Nilssons Fru

Oh Jerry Williams show såg vi förra året. Jag är inget fan av honom, men vi brukar följa med varandra gubben o jag :) och han var bra, redigt hålligångare, helt värd att se. Vi har bokat till Ledin i sommar ska bli kul. Snön bad inte jag om, känns lite sent men nog är de ljusare o finare nu. Bara de försvinner från vägarna så. Jo för kommunalt åkande är inte att tänka på där jag bor, här får man allt ha egen bil för att överleva.
Kramiz

2015-02-03 @ 06:34:07
URL: http://anki-nilsson.blogspot.se/
Postat av: Erica

Det var definitivt inte jag som beställde snön i alla fall! ;)

2015-02-03 @ 17:58:31
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: Pernilla

Det är skönt att pengarna inte sliter för hårt på plånboken. Hur är det de säger? Pengar ska jobba? Gäller det däckkoll också?
/P

2015-02-04 @ 23:57:05
URL: http://dogladyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0