Onsdag lilllördag

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så har halva veckan gått och torsdag, fredag återstår innan det blir helg!
 
 
Kampen mot vågen fortsätter. Idag då det är lillördag och frugan är iväg på ett möte blev det drive in på McDonalds. Det var gott och jag precis för mig att jag läst att någon har bantat genom att äta enbart McDonalds.
så se detta som en bantining/hälso måltid! 
 
Det som fanns hemma var fisksoppa så det var inte allt för svårt att svänga in med bilen till drive in. Nu gäller det bara att gömma skräpet innan frugan kommer hem. 
 
 
Äntligen under hundra!!
 
 
 
 
 
Nu börjar det bli lite bättre på våra vägar, vilket beror på tövädret som varit den siste tiden.
Ikväll blir det att titta på tunnelbanan samt Efterlyst. Tror det är sista avsnittet med Hasse. Vem kommer ta över Efterlyst efter honom. Kommer Hasse hamna på bingolotto sedan som alla andra som TV 4 lurar över?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia

Var det verkligen bantning det handlade om i det där testet? Personen blev allvarligt sjuk av bara det som kallas skräpmat om jag minns rätt! Du håller koll på vågen,ser jag... Bra jobbat! Värd en eloge och ett McDonalds besök - bara de inte blir för ofta! ;-)

Svar: Denna gubbe läser bara det han vill läsa och det stod om att han bantade med att äta McDonalds. Man ska inte fördjupa sig i vad tidningarna skriver om utan bara läsa rubrikerna:-))! Lovar att det inte ska bli för ofta !
mhats

2014-02-05 @ 18:13:42
URL: http://miatankar.wordpress.com
Postat av: Jeanette

Härligt när vågen går åt det hållet man själv vill :-)
Jag har räknat på att jag har ca 14 kg tills jag är normalviktig.

Å ang mc d, man måste få unna sig nått gått ibl.
Det gör jag måste jag erkänna :-)

2014-02-05 @ 19:15:22
URL: http://Bondeuska.blogspot.se
Postat av: al

Ja, telefonförsäljare och -undersökare slipper jag bråka med för jag svarar aldrig i telefonen om det ringer någon från skyddat eller, för mej, okänt nummer =) .
Men för att skydde sej från de andra verkar enda sättet vara att hålla sej inomhus.

Imponerande att kunna ändra matvanor för viktnedgång. Den disciplinen skulle inte jag besitta. Den dagen jag slutar dansa kommer jag svälla kolossalt ...

al

2014-02-05 @ 20:07:09
URL: http://aljohansson.blogg.se
Postat av: soffie

svar: jag ville ju visa solen där inne bland träden;) skönt att du är under 100 nu , jag vet ju inte vad du har vägt innan och har för mål men jag hejjar på dej ändå:)

2014-02-05 @ 20:44:45
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Micke

Jo..man undrar ju vem som ska fylla Aros skor där..kan bli tufft.
Kan inte komma på någon..kanske den där advokaten som varit med sista tiden?
Kan för mitt liv inte komma ihåg vad han heter...kanske lika bra de tar nån annan då.


Men hur som helst...det ska bli spännande.

2014-02-06 @ 19:24:20
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: jennie

Haha nej nej. I mitt rum var det så städat å fint jämt ;) haha

2014-02-06 @ 20:01:32
Postat av: Snejky

Hmmm, har svårt att tänka mig den gyllene fågeln maten som bantningsmat. För egen del äter jag det alltför sällan.. Det brukar bli när jag lånar någon av mina barnbarn & vi festar lite på MC Donalds...
Ja, bort med skiten från vägarna, jag längtar verkligen efter våren.. Usch, man blir så trött & dan.
Grattis till under 100 strecket. Det går framåt... Men du...fisksoppa är ju väldans gott, för mig hade det ej varit ett svårt val....
Önskar en toppenhelg.....

2014-02-07 @ 16:34:19
URL: http://snejky.webdon.nu/
Postat av: Erica

Grattis till att vara under 100-strecket! :-D
Brukar du kolla på Biggest Loser, förresten? Jag såg precis klart senaste säsongen på youtube (säsong 15) och jag blir så inspirerad av dem. Behöver inte gå ner i vikt själv, men behöver få inspiration till att träna och att bara se människors förvandlade liv gör det värt att kolla på. :-)

2014-02-07 @ 19:57:24
URL: http://faithhopelove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0