Bluffmäklare i storstaden!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
I går har jag gjort det som man inte går omkring och tänker på. Försökt att plocka ned duschkabinen utan att förstöra den. Varför förstår jag ej då jag ändå ska slänga den. allt gick kanonbra så man är tydligen som Per Gessle sjunger om en händig man. imorgon ska hantverkarna komma för att titta på jobbet de ska göra, Äntligen!
 
 
 
Vid dotterns lägenhet köp är bara att varna för små lokala mäklare i storstaden med söta unga flickor som mäklare. Bluff rakt igenom, så nu väntar vi på svar från de stora mäklarfirmorna med medelålders kvinnor eller män. Bredband finns i annonsen men ingen kabel dragen till lägenheten.
 
"Välkommen till denna välplanerade tvåa i absolut bästa skick! Med ett av ----- bästa lägen, invid centrum och med busshållplats direkt utanför dörren, finner ni detta härliga och snygga boende med det lilla extra"
Vad är det lilla extra?
 
Vill inte namnge företaget men musiker känner igen det.
 
Sug på den ni! Lägenheten är uppe i 1,650 000 kronor med en annons som säger att bredband finns via telejacket som inte finns. Så är mäklaren runt 25-30 år och ser bra ut, vänd i dörren!! 
 
Så det blir en helg till i storstaden!
 
 
Stackar jävel som köper lägenheten, hoppas att det finns ström framdraget till dörren åtminstone.
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Tack för tipset. I fortsättningen blir det bara fula, "jämnåriga med mig själv" - mäklare. :-)
sv:
Gött! Ge mig gärna (konstruktiv) kritik efteråt. :-)

Detsamma till dig!

2013-10-25 @ 11:43:57
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0