Vi hann ut till matchen

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Givetvis blev det stugan på fredagskvällen. Frugan hade packat allt så det var bara att bära ut till bilen. Vi fick ta med oss vattendunkar då vi inte visste hur långt de kommit. Kan bara säga att det var en himla tur vi gjorde det. Just nu är det inte bara vattnet som är avstängt, det gamla vattenavloppet är bortkopplat så nu finns varken vatten eller möjlighet att släppa ut tex. diskvatten. nu får vi hålla på som vi gjorde när jag var liten, diska i en balja för att sedan kasta ut det i naturen direkt. Dä ni miljönissar :-)!! Hoppas att det blir bra när de är klara för tid har det tagit så kalla det för ett hafsverk är fel. Fast tror att dessa hantverkare ska hålla på med fritidshus och inte komma in i städer och bygga. Då kommer byggnationen bli lika effektiv som mat utdelningen på Filippinerna.
 
 
Vad har hänt? Förberett för avlopp inne i toaletten samt flyttat på avloppet för duschen. fyllt upp under huset gjort iordning "rummet" som varmvattenberedare och hydrofon ska stå i. Så det löser sig som han sa som sket på sig!  Köket består just nu av 8 vatten dunkar i allt från 2,5 liter upp till 25 liter med vatten så vatten har vi.
 
 

 
 
 
 
Matchen var nog en av de bättre jag sett. Kommer inte åka till Portugal och spendera mina pengar samt hoppas att deras ekonomi går käpprätt åt helvete. Låter jag grinig och tjurig ? Hur i he......  tänkte vår fader som är i himlen när han lät playboyen Ronaldo göra målet, då vi har Zlatan? Funderar på att lämna Svenska kyrkan. Han där upp får två chanser till att behålla mig som medlem. En är gällande dragningen nu ikväll på lotto samt Tisdagens match.
 
Vädret just nu är full fart med blåst. Hoppas det lugnar ner sig framåt dagen så man kan gå ut och fixa lite.
 
Dags för kaffe !
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Har ju bekanta som är Portugiser...ville vi skulle vinna enbart pga dem..men nu blev det inte så...ska aldrig umgås med dem igen ;)

Vatten ja..här stod jag igår morse och tvättade händerna innan jag skulle gå till jobbet..med spritservetter...fan..vattnet var avstängt :(

Tur jag inte stod i duschen...så stora spritservetter har jag inte.

Ha en skön Lördag nu.

2013-11-16 @ 10:03:25
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Jaja, det där med fotboll.....snart är det över. Inget att hetsa upp sig för.
Men du kan ju inte köra med kollektiv bestraffning av kyrkan när deras chef inte sköter sig. Eller, det kan man kanske?
/P

2013-11-16 @ 12:40:26
URL: http://dogladyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0