Städ o arbetshelg

Snart fredag igen, kort vecka med en dags vila, 1:e maj. Visst är det skönt med korta veckor, fast samtidigt så kommer man lite ur sina normala rutiner. Lördagen kommer tyvärr bli arbetsdag då vi ännu en gång står inför begreppet ”brandkårs utryckning” på jobbet. Herregud, när ska företagen lära sig. Kommer pendla mellan stugan o arbetsplatsen under helgen. Köpt min efterlängtade släpvagn, så nu kan man verkligen köra saker till återvinningscentralen.

 

 

Ikväll har vi (frugan o jag har städdag här hemma). Sitter och undrar över hur det kom sig att frugan dammsugar och jag sitter just nu med ett inlägg på bloggen. Borde kanske resa på mig för att hjälpa till. Så slut för ikväll med bloggandet!


Kommentarer
Postat av: Tommy

SV: Tack! Ja jag är stolt över henne, lär henne allt jag kan och värderar! :)

2013-05-02 @ 20:13:44
URL: http://tommytott.se
Postat av: Micke

Städdag ja...blev en sådan igår..fast vi döpte det till städkväll istället..en nackdel med att ha arbete är ju att man inte kan städa hemma på dagtid..så man får ta det som det är :)

Nu önskar jag dig en fortsatt fin helg..även om du får jobba ;)

2013-05-04 @ 12:02:00
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0