Ingen lottovinst igen!

 

Nu är det söndag eftermiddag, snart dags att packa bilen för hemfärd till staden och ny arbetsvecka. Då lottovinsten uteblev även denna vecka så är det bara att förbereda sig för sitt levebröd.

 

 

 Har hunnit med en hel del i helgen tyvärr blev det inget med båten då min högtryckstvätt gjort sitt. Det kommer bli att inhandla en ny i veckan så förhoppningsvis kommer båten i nästa helg. Det var riktigt trevligt med alla hemma över helgen, så det blir lite tomt när döttrar med respektive åker hem. Så nu är allt som vanligt jag o katten samt frugan.

 

 

 

Nu börjar men mer och mer längta efter sommar och semester. Dem kommer vara 3 veckor för undertecknad i slutet av juli och början av augusti, ska försöka åka så mycket som möjligt till stugan under sommaren.

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Längtar här jag med..både efter semestern och lottovinsten..den sistnämnda får man väl vänta längst på antar jag ;)

Blir en resa till Danmark denna sommaren tänkte jag...blev så sugen när jag var där sist i Helsingör..men vi får se...men fin arkitektur har de :)

Ha de bäst :)

2013-05-14 @ 20:20:20
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: [email protected]

Semester ja.....verkligen välbehövlig i år känner jag.Jag ska ha en vecka nu till midsommar och sen 4 veckor i juli.

2013-05-15 @ 14:52:34
URL: http://livetpatallasen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0