Mera ved

Solen tillbaka fast med lite moln, bra jobbar väder!
Har kapat upp trädet, eller träden för det var en gran som fälldes med. Nu ska jag samla ihop kubben till en plats för att senare klyva till ved
 
 
 
 
 
 
Vi kommer sedan under veckan att tydligen flytta lite växter då nya avloppsrör och vattenrör kommer läggas om. Det kommer troligvis att åka lite fler träd. så ved kommer finnas till pensionen :)!!
 
Givetvis så blev det att göra som alla andra i vårt fosterland på kvällen
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Vedklyvning är kul och avkopplande tycker jag..tyvärr bor jag i lägenhet så vi har inte användning för mina kunskaper på det området...men vem vet vad som händer i framtiden? ;)

Grilla där ja..jo..vi skulle gjort det här med föreningen idag..men vädret är som det är..ser ut som det blir inställt...men så kan det gå ibland. :(

Nu får du ha en superb avslutning på veckan.

2013-07-28 @ 11:00:28
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: soffie

perfekt väder att jobba i å mums med grillat...

2013-07-28 @ 21:09:03
URL: http://soffie69.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0