Fortfarande solsken

Igår blev det att fälla lite träd för att förbereda till avloppet, samt att ordna så slambilen kan komma fram för tömning av avloppet. Håller även på med att flytta på vårt grönsaksland (endast en liten fyrkant på ca 2 kvadratmeter) då avloppsbrunnen hamnar där vi har vår rabarber.  

 

Fick igång jordfräsen som inte körts på 3 år. Den var visserligen svårstartad fick dra i startsnöret så man blev svett, fast efter ett tag så hoppade den igång.  Så nu har jag träd som ligger på tomten samt en grop som jordfräsen gjort. Nu gäller det att slutföra dessa projekt under semestern.

 

 

 

 

 

 

Sedan blev det att titta på Norge och Danmarks vinster i Em, Kul att tre av fyra lag kommer från Norden.


Kommentarer
Postat av: Mittemellan

Ja det är verkligen helt underbart att ha sitt eget <3
Jag vet att det bara är jag som vet vad jag vill göra med killen men det är så svårt för jag kan inte bara dissa någon och jag trivs så himla bra i hans sällskap. Men, jag känner inte att jag vill leva resten av mitt liv med honom. Oftast känner jag att jag bara vill vara ensam, resten av livet. Känslor är knepiga och jag blir inte klok på dem.

2013-07-25 @ 08:19:39
URL: http://mittemellan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0