Snälla Gardell o Kronér

Var idag på jobb intervjun jag skrev om tidigare. Tänk så en jobbannons och verkligen kan skilja sig åt. Stannar kvar på min post som man brukar säga. Det enda jag tänker säga att vid det företaget kan jag inte tänka mig att arbeta för. Varför tror alla idag att alla tycker det är så kul med tävlingar på jobbet? Vi är där för att tjäna ihop till våra räkningar inget annat. Fast visst var det kul att få komma på intervju.

 

 

Har fått in lite anbud för mitt projekt vid stugan kommer nog att bli av under sommaren eller hösten. Ser verkligen fram emot detta. Nu är det bara invänta våren som alla tidningar skrivit om idag. Nu är det bara två dagar kvar till helgen ska bli skönt att koppla av samt se lite melodifestival på tv. Lördagen kommer det bli Plura,s kök om vi inte åker till stugan. Där finns bara de vanliga kanalerna, ej 3;an osv. Så får väl se det på datorn om vi åker dit. Funderar på att skaffa Boxer dit ur får se om ekonomin tillåter det till våren/sommaren.

 

 

Hur har det gått med min kamp mot vågen?

 

 Kanon bra faktiskt, vågskrället har gått sönder så den pendlar mellan 44kg till 99kg. Givetvis väljer jag att tro på 44:an, fast frugan påtalar att det var 99:an som gällde då den fungerade. Vem av oss kan med bestämdhet säga att den fungerade perfekt då den visade 99 kg.  Kan sträcka mig till att kompromissa genom att godkänna omkring 70kg. Har då gått halva vägen som alla gör i en väl fungerande demokrati! Kul med digitala vågar. Antagligen kommer vi införskaffa oss en ny våg då frugan inte är demokratisk och vill godkänna kompromiss förslaget.

 

 

Kommer vi få mera analyser angående melodifestivalen från prostatakvintetten i helgen tror ni?

Snälla Gardell o Kronér twittra lite för svenska folket! Det känns så moget av er..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: micke

Jo..de där jobbintervjuerna, tog lång tid innan jag insåg att man måste spela ett spel när man går dit..neutral klädsel och en "välsmord käft"..blev en fena på att styra intervjuerna mot slutet där..!

Att vara sig själv är ju inte att tänka på för oss gamla industriarbetare...har man en t-shirt med motorhead på sig tror de att man offrar barn till djävulen på helgerna ;)

Ha så gott i helgen.

2013-02-21 @ 20:57:00
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: paloma

Haha fler än jag som inte är sams med vågen? jag pendlar jätte mycket i vikt! just nu är det lite för mycket i mot vad jag trivs i. men så fort våren kommer börjar jag med min stavgång i gen! just nu kan man inte ens gå här utanför vi har glas halt! trist! hatar vinter! jag är sommar människa.Jag har börjat blogga lite smått på nattstad. och Jag kallas Glamour women. har försökt hitta adressen till min sida men fattar inte ännu??? men om du går in på nattstad.se och söker Glamour women så borde du hitta mig! jag är kvar till söndag här på bloggplatsen sedan flyttar jag över min blog dit! hoppas du hittar den. Trevlig helg kram

2013-02-22 @ 08:54:52
URL: http://www.paloma.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0