Sol/moln idag

Idag är det blandad kompott på himmelen med moln och att solen tittar fram mellan dem ibland.  Igår hade vi en ny variant av leken gömma nyckeln, Den hette gömma tele sommarvattenledning samt teleledning. Trodde jag hade  full koll på vart dessa kablar låg, vilken tur att vi nu har märkt upp dem innan grävaren kommer för att gräva, Nu kommer nog året runt vattnet projektet komma igång. Det kommer bli en ny shopping tur till Valdemarsvik under veckan, för givetvis ska vi äta lite kräftor även denna sommar!
 
 
Har ej badat ännu så det ska jag försöka göra under veckan då de sa på nyheterna att vattnet/havet var varmt  i år och då är det varmt i vattnet om svensk public service säger så :) ! 
 
 
 
 
Ska försöka komma igång med att klyva lite ved inför vintersäsongen. Det är en himla tur att man har en ved klyv. Kanske hinner jag fälla ytterligare ett träd innan det blir dags för att återvända till dem som ger mig  vuxen
" veckopeng " .
 
 

Kommentarer
Postat av: AnnaKK

Vart kablarna ligger i jorden blir man varse om inte förr så när man gräver av dem... <:-I Själva ska vi försöka hitta ett avloppsrör framöver. Återstår att se om det verkligen ligger där vi tror! Kanske - kanske inte... <:-)

2013-08-06 @ 11:59:14
URL: http://annakk.blogg.se
Postat av: Hörni!

Vad du jobbar och sliter, hoppas det går bra med vedklyvningen. :)

2013-08-06 @ 16:21:52
URL: http://horni.blogg.se/
Postat av: Micke

Lite moln på himmlen hade faktiskt varit helt ok här. Solen gassar hela tiden. Jag klagar absolut inte, önskar bara lite svalare stunder nån gång på dan. :-)
sv:
Visst är det så. Söndagen var riktigt härlig nu senast, men nästa söndag kommer tyvärr inte att bli lika härlig för då står jobbet och väntar på måndagen... :-/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0