Sista sommarmånaden!

Då är trädgårdslandet flyttat samt sly nedtaget med röj sågen. Idag kommer det bli lite småjobb samt att hämta gårdagens tidning, vi hann inte hämta den igår då vi hade fullt upp i trädgården. Har blivit lite slö på mornarna  kommer inte upp förrän klockan 08,00. Måste komma in i normala gängor igen så man får ut lite mer av sin semester.
 
Imorgon ska hjälpa till med flyttning så då kommer vi få åka ifrån katt och stuga i ett dygn.
 
 
Ska bli roligt att bära möbler i trappor :) !!
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

Hej å hå, bära i trappor...Inte alltid så lätt att använda rätt lyftteknik i trånga trapputrymmen.
Visst är det konstigt så fort man ställer om "klockan" på semestern...Det är inte riktigt lika lätt åt andra hållet...

Svar: Ska försöka tänka på lyft tekniken ;).Har en vecka kvar på semestern, så jag hinner träna mig för komma upp i tid.
mhats

2013-08-02 @ 11:57:59
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Christina

Sovit enda till 8???? Oj,jag ska nog inte avslöja mina sovmorgnar här känner jag.

2013-08-02 @ 15:59:03
URL: http://livetpatallasen.wordpress.com
Postat av: Soffie

Kul att du kände igen dig ominös stad,när bodde du här?

Svar: Det var på 90-talet som jag reste på Värmland som säljare
mhats

2013-08-02 @ 21:47:01
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Micke

Absolut det värsta jag vet att hjälpa folk flytta egentligen..men man ställer ju upp...kan dock va fan så svårt att få hjälp när man själv ska flytta.

Skulle det nu hända att man flyttar blir det flyttfirma...under min värdighet att svettas i trappor och låta som en brunstig elefant under tiden..nä..urk ;)

Svar: Når du kommer upp i min ålder så blir man djävligt lycklig över att låta som en svettig brunstig elefant :) ( det är det närmaste du kommer den tiden, efter att sätta på kaffepannan)
mhats

2013-08-03 @ 11:44:02
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0