Vår i sinnet trots alla obehag!

Vad tjänar bomberna i Boston för syfte egentligen? Visst västvärlden har sin obemannade små lömska flygplan, fast då är det tänkt att slå ut fientliga aktiviteter. Fast var finns det fientliga i ett marathon lopp?

 

 

Veckan har än så länge flutit på som tänkt, fast det är en liten stund kvar på veckan så än kan det hända mycket. Helgen kommer bestå av gemensam arbetsdag i föreningen hemma. Det brukar vara trevligt att stå och prata skit med grannarna. Samtidigt skulle jag mycket hellre vara ute vid stugan och pyssla. Ska försöka införskaffa mig en ny vår garderob kommande helg efter arbetsdagen. Frugan får följa med då jag tycker det är fruktansvärt tråkigt att trängas i ett provrum för att prova en massa kläder. Så denna helg är inget man kommer minnas som en härlig vår helg om några år.

 

 

 

Har varit på Jula och tittat på deras släpvagn de till försäljning, vet ej om det är en bra kärra fast priset tilltalar mig. Får se om det blir att investera i en sådan inför sommaren. Mycket pengar, då jag hittade en värsting gasolgrill hos dem, tänk att köpa en sådan då får man säga som i solsidan till frugan grillbesticken ingick. Fast allt stannar nog vid en dröm.

 

 

 Tänk er att stå vid denna grill i sommar, måste bli en blandning av Mat-Tina och Plura!

 

Imorgon är det onsdag då vänder veckan mot fredag igen!

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Känns som Torsdag här redan...således är det "Fredag" i mitt huvud när det gäller morgondagen känslomässigt...urk och fy....eller nåt.

Ja du..de där bomberna..nu har de tydligen nån på bild iallafall om man ska tro tidningarna jag läste nyss...ruggans otrevligt!!!

Snygg grill där..men jag kör vidare med engångsgrillar här..en sådan där går inte in i hissen eller ens ut på balkongen ;)

Ha en fin kväll...!

2013-04-17 @ 20:05:21
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0