April

Det blir kortvecka denna vecka med, vilket är kanon skönt.  Läser runt om bland olika bloggar att man nu börjar planera för att ställa ut utemöblerna, det känns verkligen som ett vårtecken. Tittar just nu ut och ser att jag har kvar mitt julpynt på altanen (lysande istappar samt lite grönt med lampor i). får försöka få ned det, fast inte ikväll är för trött . Inhandlat en ny våg som hånskrattar mig rakt i ansiktet efter påskhelgen 100,4 kilo.  Får nog börja aktivera mig så jag kommer ned till 95 kilo till att börja med, fast inte ikväll. Snart dags att byta till sommardäck, fast inte ikväll. Ska nu ta en kopp kaffe, det kommer jag göra ikväll!

 

 

Bara två dagar kvar till fredagsmys! Ibland känns det som det är helgen man lever för, de andra dagarna är bara transportsträckor där emellan.


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..vår är ju trevligt...ska ta en skön promenad i solen denna helg och fota lite..ska bli fint det.

102.3 är vi nere i här nu...på väg mot 99...sen räcker det ;)

Ha en skön kväll.

2013-04-04 @ 20:26:24
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Christina

Vi satt faktiskt idag och diskuterade att det känns som om det bara existerar måndagar ocg fredagar ibland.Tyvärr så försvinner ju de sköna helgerna alltför snabbt.

2013-04-04 @ 21:52:34
URL: http://livetpatallasen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0