5 år som bloggare



5 år har jag nu hållit på med denna blogg.

 

 

Den har betytt mycket samt att man lärt ”känna” andra bloggare. Samtidigt känns det som om en 5 års period räcker i livet för arbetsplatser samt kanske även bloggande., ska inte tacka för mig för detta har varit en bra plats att få skriva av sig sina tankar och funderingar. Har inte som många andra släppt in er i mitt privatliv och det är precis som det heter ”mitt privatliv”, så den kommer troligtvis att fortsätta var så. Ibland kan känna att är det så i dagens samhälle att vi bloggar o twittrar så vi glömmer samtalet mellan två ögon. Är kanske för gammal, men tror fortfarande på det mänskliga mötet.

 

 

Vad har hänt för mig privat under dessa år? Så mycket kan jag tala om att det består av arbetslöshet, egen firma samt anställning. Frugan har haft cancer, blivit återställd som tur är. Varit på semester i USA, vilket var en toppen semester inte alls så som man tänkt sig om det landet. Det var ett positivt intryck som folk och landet gav mig.

 

 

Det som är roligt med bloggen är att man kan gå tillbaka till tidigare år och läsa samt förstå hur man mådde vid det speciella tillfället.  


Kommentarer
Postat av: Annellisaa

tack:)

2012-11-07 @ 18:13:16
URL: http://annellisaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0