Tvättardag

Vad kommer hända denna dag?

 

Då vädret verkar bli soligt istället för snöslask så kommer en stund att tillbringas tillsammans med en av bilarna för tvätt av denna. Ska snart besöka myndigheten som avgör om min kära lilla bil är funktionsduglig eller ej. Tycker faktiskt att för att vara en myndighet o statligt så fyller de en viktig roll för att vi kör omkring så säkert som möjligt i våra gamla slitna bilar. Visst inte kramar jag besiktningsmannen/kvinnan om jag får ombesiktning eller körförbud, fast innerst inne vet man om att bilen inte kanske skötts som den ska o det var länge sedan bromsar byttes.



Idag blir det även att njuta av solen. Nu väntar andra koppen kaffe på mig!
Givetvis kommar jag invänta telefonsamtalet från Svenska spel om min Lottovinst senare idag! Är det en dröm bara?


Kommentarer
Postat av: Micke

Bilen känns nästan som ny efter en besiktning tycker jag..fast efter nån månad är man tillbaka på ruta ett...ska den hålla ett tag till? ;)



Och ja "It´s a dream"...men en jävligt trevlig dröm.



Har jag tur har jag mer än de 8 fyrorna som rullat in de sista 14 dagarna när jag går och kasserar in stålarna i morgon.

Miljonerna får de köra hem till mig med en värdetransport..ska ha dem i ovikta tjugor :)

2012-05-05 @ 09:39:49
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Osloskånskan

Bilen gick igenom och vinsten på kontot, eller?

;)

2012-05-05 @ 21:56:53
URL: http://www.osloskanskan.blogspot.com
Postat av: Micke

Ja..hur gick det?

Här blev det 4 fel av sju möjliga...! :(



Ha så gött.

2012-05-06 @ 10:16:05
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0