Löning=pay time

Så är det snart löning! Fylld plånbok ett litet tag, ända tills man börjar ”beta” av de gröna inbetalningskorten. Fast det är ett bekymmer som man egentligen borde vant sig med. För det är ett fenomen som återkommer varje månad.

 



Tror vi alla drömmer om en tillvaro då vi inte får dessa gröna inbetalningskort, fast är det något som vi egentligen ska drömma om? För då dessa sluter komma är den dagen då vi ligger nedgrävda i jorden. Så att vi har bekymmer om hur vi ska klara ekonomin vid varje månadsskifte är en positiv signal om vi ännu tillhör detta jordeliv!




Inga räkningar= inga bekymmer. Glöm det, och lev livet med dessa bekymmer!



Ps. En som verkligen borde känna sig som en döing är Nordeas VD! Han kan inte ha några ekonomiska bekymmer!






Är det Nordeas styrelse vi ser på bilden?


Kommentarer
Postat av: Micke

Har lämnat Nordea....säkert en lika fet direktör på min vanliga bank...men det jag inte vet utan bara anar har jag inte ont av...inte så mycket iallafall.



Lotto i morgon...här kommer rätta raden:



1-11-16-19-27-32-33



Bjuder på den...min stående rad sen många år...!



Ha de gött..!

2012-03-23 @ 19:51:57
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0