Vanlig vardag!

Sitter just nu och ser på nyheterna samtidigt som jag är inne på bloggen. Tänk att jag kan göra två saker samtidigt, fast jag är man. Nu är det verkligen mörkt och typiskt november väder. Fast det är inget annat att vänta sig. Känns skönt att vi har sluppit snön så här lågt . tillhör inte den stora ”massa” som tycker att det vita helvetet lyser upp.

 

Annars rullar dagarna på som vanligt, förutom att jag helt plötsligt gått upp i vikt. Visst det finns botemedel mot denna ”lyx” sjukdom. Kommer att sätta igång med ett sundare liv efter nyår. Tror ni på det? Vilket är bra i så fall!!

 

Så ifrån min lilla värld snurrar jorden utan några större missöden, vilket kan vara skönt så länge det nu varar. Bäst att njuta av situationen så länge den finns.







Ha der bra i höstmörkret!

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Jo...mörkt ute som fan...kallt är det också...burr...!

Bara att ta på mössan och se glad ut :)



Ha de...!

2011-11-16 @ 21:08:23
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0