Norrköpings kommun

Just nu skiner solen och har jobbat klart för dagen. Skulle vara toppen med en liten båttur, fast damen som ska vara min livskamrat har plötsligt sett små stackars moln i horisonten. Så där försvann den båtturen.

Har faktiskt för första gången försökt att följa diskussionerna som kommit massmedia angående Almedalen. Vad är nytt egentligen på den fronten?

Det som verkligen har poppat upp på massmedia himlen är så ifall Arbetarkommunen Norrköping som tydligen förvandlats till någon sorts variant av vilda västern. Det skjuts utanför krogar, knivslagsmål samt vårdpersonal som lär vara "tuffa"mot gamla damer på 100 år. Verkligen modigt av dem, samt vilken proffsig attityd de styrande intar. Endast omplaceringar, Modigt eller kanske de hamnar under namnet på en tv serie som fanns när jag var ung, MMM= Mindre Modiga Män.

Man skäms över den staden! 

Snart semester vilket ska bli kanon skönt får hoppas att solen visar sig o molnen som min livskamrat ser inte dyker upp på himlen.

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Almedalen ja...nä...inget för mig...urk!!



Ha de bäst!

2011-07-16 @ 13:18:59
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0