Här behöver det rensas ORDENTLIGT!

När kommer detta att granskas?



Detta är ett problembarn som måste förskjutas till vår mörka historia!
Fattar inte att Alliansen gör något åt de bästbetalda socialdemokratiska
valarbetarna. Det enda de gör är att upplysa om att "med denna regering så måste du söka jobb".
Behövde man inte det under deras moderpartis tid!
Vakna Alliansen ni blir motarbetade ute på deras kontor runt om ilandet!
Ska alla stackars arbetslösa bli tvugna att höra på deras minivaltal i fyra år till?
Är det så att vi som jobbar ska betala lön till sossearbetare via vår skatt?

Samtidigt kan man inte sluta undra över hur Borg & co. tänker när man ska ha speciella jobbcoacher som ska följa med den långtidsarbetslösa till jobbet! Herregud, Hillevi Engström! En som varit arbetslös behöver hjälp med att bygga upp sin självkänsla, inte någon dagisvariant som är värre än kommunist kina! Tror nya moderaterna behöver träffas en helg för att fundera på om de är borgerliga eller kanske en kvarleva från 50-talet. Nu måste snart Alliansen förstå att ni får fortsatt förtroende på att svenska folket är trött på storebrors fasoner!
De som är långtidsarbetslösa behöver inte komma till en arbetsplats som något katten släpat in. DE BEHÖVER ETT RIKTIGT JOBB!!

F-Kassan är ett kapitel för sig.
Tänk att man lyckades slänga ut alla cancersjuka veckan innan valet.

Här behövs en skärpning!!


Kommentarer
Postat av: Thalina

Bra skrivet och jag är sååå glad att jag är pensionär annars hade jag nog också varit med i de här programmen för arbetslösa.I april i år kunde jag dra en lättnadens suck och inte hade jag trott att jag skulle bli så glad över att bli folkpensionär.Ha det gott. Kram Thalina

2010-10-14 @ 07:28:03
URL: http://thalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0