Godmorgon



Godmorgon eller godförmiddag på er!


Jaha så sitter man framför dator burken igen efter att skjutsat frugan till arbetet. Själv har jag fått lite ofrivillig ledighet, men tror det kommer lösa sig snart.


Tittat på nyhetsmorgon och samtidigt klarat av frukosten. Så nu är det bevisat vi män kan göra två saker samtidigt. Detta borde man kanske lägga till i sitt Cv.

Frukosten bestod av kaffe och mackor, kan rekommenderas till nyhetsmorgon.


Idag blir det att söka en del arbeten som jag tycker verkar intressanta samt fortsätta spåna på att starta eget.

Ska även försöka komma ut o röra på mig lite, känner att det behövs lite luft och att skingra tankarna lite.


Vädret här är precis som det varit sedan augusti, moln samt risk för regn.

Det är väl bra att det inte blir för stora variationer i vädret för man trivs med att det rullar på så som det alltid gjort, vilket gör moln och regn till det stabila i vårt liv. Tänk bara om vi skulle få värme o sol. Nej tacka vet jag när det rullar på i trygg svensk anda.


Skrev tidigare om att vi kanske skulle göra en resa frugan o jag, tyvärr får den vänta ett tag till. Så nu kommer det att finnas tid över för datorn.


Nehej mina vänner om man skulle ta och göra lite nytta nu då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0