Viktproblem?

Visst är det skönt att motionera och känna att kroppen vaknar upp ur sin förslappande dvala.

Men varför ska det vara så himla tröttsamt och inte kommer resultatet inom några timmar som de säger på tv shop.


Ser på alla träningsprogram som finns på tv samt har under deras sändningstid gått över till light öl och natur chips.


Sen kommer alla mat program. Hur ska man hitta och orka få äta upp all mat som man gör efter dessa program?

Tyvärr så är man ganska mätt efter alla light öl o natur chips. Fast man får inte ge upp



Sen är det faktiskt så att det är fredag idag vilket innebär groggarnas glada tid.

Dessa brukar sväljas ihop med ostbågar och lökchips.

Ha en trevlig fredag!!
365938-48


Kommentarer
Postat av: Judith45

*asg* Häligt!
Jag har efter alla år som ostbågoman och polkagris galning nu äntligen börjat gå på ett riktigt gym men att efter nästan varje hårt pass belöna mig med just lite ostbågar efteråt! :o
Tror du jag ändå lyckas bli av med min fagra fetma som blivit i latmask fåtöljen, inte med öl, men då med ovan nämnda godis saker som bästa vän?

2008-01-18 @ 08:56:48
URL: http://judith45.blogspot.com/
Postat av: Frump

Mm... här blir det lite vin och något gott som chips...eller varför inte ölkorv, mums!

Ha en riktigt skön och mysig helg, kram!

2008-01-18 @ 19:45:37
URL: http://frump.bloggagratis.se
Postat av: LadyAnita

*S* ja du de är inte lätt när de är svårt. Förra året lyckades jag få rejäl god motion o gick t om ner i vikt, men efter jul o nyår så woops var jag uppe i kilona igen. Så nu blir de åter "jobba" med dessa kilon. Brukar själv titta på matprogrammen, men jag ser på dem som ren underhållning blir ju mätt bara o titta *L*.
Anita

2008-01-19 @ 14:34:39
URL: http://ladyanita.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0