Måndag











Har nu varit på min anställningsintervju. Tycker själv det gick bra, sen får vi se vad firman som jag var hos tycker. Fast det lät positivt så hoppet finns för ett nytt jobb.


Har även varit ute på en promenad för att smälta tankarna från intervjun. Nu är det bara att fortsätta jaga på jobb sajterna för att se om det dykt upp något nytt intressant arbete.


Ikväll blir det utgång. Jag ska gå på ett möte i en förening som jag är medlem i. Kul att ha något att göra en kväll i veckan.


Givetvis har vi städat bort de sista resterna av julen, så nu är det bara att luta sig bakåt och invänta våren och sommaren.

Som ni förstår är jag ej någon vinter människa utan trivs bäst när solen lyser o det är varmt ute.

Visst är det kul med snö ett tag, när man leker i den (skidor etc.)


Så kommer min dag att se ut. Vad händer i er värld?


Kommentarer
Postat av: Micke

Lycka till med jobbet då!!
Ha de bäst!

2008-01-07 @ 15:29:30
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0