FREDAG!!!!!!!!

365938-48


Äntligen fredag igen!

Det sitter i ryggmärgen att man ser fram emot helgen, fast att alla dagar ser ungefär lika ut när man är mellan två jobb.

Idag känner jag mig positiv trots vinter o svinkallt -3 grader.

Tur att man inte bor i Norrland!


Har fikat sett på nyheterna på tv samt skjutsat frugan till jobbet innan allt detta.

Väntar på att posten ska komma så jag får se vad den har med sig för överraskningar . Sen ska jag skjutsa ett av barnen till banken så vi ska fixa lite inför dennes utlandsresa.


När jag sitter här och skriver så kommer jag på att det skulle vara väldigt gott med grillat till kvällen. Vet inte varför och hur kul skulle det vara att stå vid grillen o huttra med en öl!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Kul att du tittat in till min blogg och lämnat ett
"avtryck". Du ANAR inte hur MYCKET blommor vi har haaa ha! Här i Norr har vi inte ens snö nu förtiden, det är en konstig tid vi lever i. Vi ska tänka mer på
blommor och mindre på bilar;) tror jag. Grillat är så gott ibland tar vi ruskväder för njutningen./Peace

2008-01-05 @ 16:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0