Snart måndag

image104


Nu är det tv time med frugan som gäller!
Mötet gick bra så livet leker!

Kommentarer
Postat av: Skild med barn

Tack för dina rader! De värmde och uppskattades verkligen! Jag försöker verkligen tänka precis så, och egentligen vill jag ju inte ha nån karl i mitt liv nu, men tusan...ibland trillar man ju dit när man minst vill det. Men dina ord var precis vad jag behövde idag - gick en lång promenad och rensade huvet lite :-).
Ha en skön kväll!

2008-02-03 @ 20:23:36
URL: http://skildmedbarn.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaa du har nog rätt.
Och jag är inte bitter.
Men denna dag blev inte så mycket bättre, tyvärr.
Fast jag försökte. Men jag kan inte ändra de personer som finns runt omkring mig.

Tack iaf för din kommentar! Åh nej, jag är ingen dålig person...det har du helt rätt i :)

Hoppas du hade det trevlig med frugan!

2008-02-04 @ 02:19:51
URL: http://zofii.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0