:(

Så då är man ledig igen!


Just idag har jag fullt upp med saker att göra. Söka jobb, hur kul är det?

Slänga en massa skräp, fixa ordning i trädgården samt beställa flygbiljetter. Fruga och jag ska ut på en liten resa.


Har försökt att anlita svensk sjukvård för lite krämpor som uppkommit. Tror jag förstår hur det fungerar inom "världens bästa sjukvård". Inskaffa en automatisk telefonsvarare med tryck ett sedan två därefter tre, invänta svar och du är nummer femtiotre i kö. Därefter kommer det en låt som för tankarna till begravning. Så det är dit alla landsting vill med sina klienter. Begrav dem istället för vård.


Vid en total utbyggnad av detta skulle det bara behövas skattemedel till landstingsdirektörerna. Vilken besparing jag kommer med för svensk sjukvård!


Med andra ord börja måste alla landsting börja begripa att de är till för medborgarna i Sverige istället för att medborgaren är till för att ordna sysselsättning för landstingsanställda när arbetslusten faller på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0