Ledig Onsdag!

Vilken skön vårdag det är idag. Solen lyser ca 10-12 grader varmt och fåglarna kvittrar.

image215

Idag är jag ledig från jobbet så det har passat utmärkt med en långpromenad för att sedan fastna framför datorn. Nu är det bara att vänta in gumman för den obligatoriska veckoshoppingen. Med andra ord jag drar kundvagnen, hon fyller den sedan packar hon medan jag åker på betalningen samt att plocka ur sakerna från bilen. Fast man ska väl inte klaga gumman fixar kvällsmaten så visst har man det bra.


Efter det tragiska som hände Englas, så måste alla barn/tonårs föräldrar se vad eller vilka barnen har kontakt med! Tyvärr så verkar det som om alla "snurrhuvuden" är lössläppta i vårt kära fosterland.

När man kollar runt på bloggar så blir i alla fall jag förvånad över att så många unga lägger ut sitt namn på nätet. Snälla tjejer o killar var anonyma!


Ikväll blir det att se på SM-slutspel. Vi får väl hoppas att HV-71 vinner ikväll.

Kan någon förklara denna reklam!
image216
Om du köper dessa böcker varav en handlar om hitler, så får du grillbestick???
Bra jobbat bokförlaget!!


Kommentarer
Postat av: anita

Kul att du tittade in ;), var inte igår! Har varit ute och både fotat + filmat. Finns på min hemsida nu. Ja dessa bokförlag jag har länge undrat hur dom tänker, jag kom fram till svaret: Dom tänker inte dom bara gör!

2008-04-16 @ 15:09:43
URL: http://lady-scene.blogspot.com
Postat av: Micke

hehe.. ja, ibland blir reklamen lite knepig minst sagt..
tack för lyckönskningen!!
ha de gött!

2008-04-16 @ 15:23:01
URL: http://beckfjall1.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0