Stämmer ?!

Varför männen kissar  stående...


När Gud hade skapat Adam & Eva, hade han två  saker kvar som han tänkte ge

till dem. Gud sa:

- Jag har två  saker kvar till er, den ena är konsten att kissa  stående...


Adam avbröt:

- Jag, jag vill ha den, det skulle  vara riktigt kul, livet skulle vara

mycket lättare och  roligare!


Gud tittade på Eva som nickade och sa:

- Varför  inte, det är inte så nödvändigt för mig.


Så Gud gav Adam den  här gåvan. Adam skrek av glädje, hoppade upp och

kissade runtom,  skvättande och sprang till stranden och kissade och

beundrade  mönster han gjorde i sanden.


Gud och Eva tittade på Adams  glädje och Eva frågade Gud:

- Och den andre saken som Du skulle  ge bort som gåva?


Gud svarade suckande:

- Hjärnan Eva,  hjärnan


Tror inte på detta. Ursäkta måste gå och kissa.

Kommentarer
Postat av: Judith45

Tänk en så sann historia. Den tror JAG fullständigt på. :)*fniss* Klart den måste vara sann. Dessutom, måste alltid grabbar pinka i vattnet i toan så det ska låta extra mycket? Kan man inte försöka pricka in en lite fläck på porslinet i stället så att inte hela hyreshuset hör när mannen pinkar? :o
Vi hade en lite diskussion om detta elände i dag. Stora frågor att prata om förstår du. ;)*ler*

2007-12-10 @ 20:11:02
URL: http://judith45.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0