Jag Lever

Hej!
Är ett tag sedan jag var inne på bloggen. Har som jag skrivit om tidigare varit sjuk och helt enkelt inte orkat skriva. Har börjat lite på FB, men det är inget jag lämnar ut.
Annars flyter allt på som vanligt med jobb än sålänge , kommer nog gå i förtida pension i juli eller augusti.
Julen kommer firas hos en av döttrana. 
Är ju en stolt morfar till två barnbarn, en flicka 2,5 år samt en pojke 3 månader och sedan har vi givetvis bonue barnet på 11 år stora killen!
 
Vi firar 30årig bröloppsdag under december, 23:e för att vara exakt 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Stort grattis i förskott till 30 år.....härligt ju.

Och grattis till pensionen, också det i förskott men jag anar att du nog hellre jobbat ett tag till...ett helsike när hälsan sätter stopp.

Stor kram till dig och ha en god jul nu, ja, även det i förskott men ifall du inte skriver mer innan.

Ha det fint.

2019-12-15 @ 11:15:52
Postat av: Micke

Hoppas allt är ok med dig.

2020-01-30 @ 15:04:19
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0