Snart sommar

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Så är vi inne i månad maj, vilket betyder att vi närmar oss sommaren med stora steg. Visst är det något speciellt med vår och sommar. Plötsligt så börjar man umgås med grannarna, med lite småprat  över tomtgränsen då man tänt grillen och står för med en öl eller ett glas vin i  handen. Så visst är det en härlig tid vi har framför oss,med ljusa och förhoppningsvis varma kvällar.
 
 
 
 
Ut och demonstrea idag? Inte undertecknad, då det inte verkar hjälpa. Tror inte mitt plakat med texten: "RÖR INTE MIN DISELBIL" får vara med i något av tågen. Möjligtvis Knutte och Raggartågen som går i Norrköping och drar mest folk!
Så jag är ute vid stugan och njuter av livet istället.🍸🍽
 
 
Njut av livet och lev idag! Imorgon kan det vara försent.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Nej tyvärr skulle nog inte ditt plakat göra någon större succé i dagens tåg. Själv stannar jag också hemma. Tror inte ens att det demonstreras i en kommun där moderaterna har egen majoritet...

2018-05-01 @ 08:51:46
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0