Ibland blir allting fel

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sitter och lyssnar på Rolling Stones senaste skiva, vilken är toppen bra. Bara gamla blues låtar, fast det kan gubbarna.
 
 
 
Hoppar Whiskey flaskan idag.
 
 
 
 
 
Gick hem tidigare idag då jag fick beskedet om att en vän gått bort för några dagar sedan. Vem läser dödsannonserna i tidningen? inte jag tyvärr.
 
Känner en tomhet efter denna vän som var sexton år yngre än undertecknad. Hjärtinfarkt, ska man få det vid 43 års ålder?
 
Denna vän var alltid glad och hade glimten i ögat samt ställde upp för sina vänner, så saknaden efter dig känns ska du veta och varför hann (tog mig tid) jag inte att besöka dig då du separerat från din fru. Det är så att man skäms lite att över denna tidsnöd man hamnar i nuförtiden. Sitter och tänker på alla roliga och ibland rent ut sagt tokiga saker vi hann göra tillsammans.
Man får sig en tankeställare om allt i livet som man stressar för. Är det värt detta eller man kanske borde se till att njuta av livet och det man har.
 
 
Sänder en tanke till dina barn och din exfru som ringde mig, då hon såg att jag sökt dig min vän.
Du kommer alltid finnas i mina tankar!
 
Farväl! 
 
 

Kommentarer
Postat av: annika

Åh. tråkigt besked för dig!
Visst borde vi sluta stressa och ägna mer tid åt dem vi har nära och kära...vi vet det ju men vi tar liksom inte riktigt tag i det.

2016-12-08 @ 15:33:30
URL: http://amatankar.blogg.se
Postat av: Znogge

Det var verkligen ett mycket tråkigt besked att få. Så ung dessutom...

2016-12-21 @ 18:45:44
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0