Mars

Lördag morgon jag, katten och min Doice Gusto maskin är vakna.  Skönt att februari är avklarad, ett steg närmare grönt och värme.  Helgen kommer bli i att fixa hemma samt se på Mello som det heter idag. Samt invänta att svenska spel ringer och att Magdalena Graaf ringer på dörren .

 

Tänk om man kunde vinna Lotto och Postkod miljonären samma helg, skulle man överleva det? Troligtvis klarar men det, fast undrar hur man skulle bli. Det är inte med alla pengar som jag tänker på utan att fått en kram av Magdalena i tv. Det kanske låter som jag är ironisk, fast jag tycker verkligen att det är en tjej som mognat och blivit en väldigt tjusig o trevlig kvinnlig programvärd.

 

Läser i Expressen att världen fasas över att USA,s president inte kan hålla reda på Star Wars och Star Trek. Vem bryr sig om detta Obama! Bara du minns sjunde inseglet eller Ingmars nio reklamfilmer för tvålen Bris. Det är kulturhistoria dä!

 

Snart kommer den tiden då tågen står stilla för att det är för varmt, så spåren böjer sig. Tänk på det alla SJ-pendlare!!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Postkoden har jag lagt ner...men lottot fortskrider här..och naturligtvis skulle jag överleva en storvinst där...fast lite knäpp hade jag kanske blivit..men det har jag råd med då. :)

Ha en skön Lördag

2013-03-02 @ 10:27:13
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Anonym

SV: Skrattar och tack!

Jag kom på det efter när vi kommit in att jag skulle tagit bort snusdosan .:)

Hoppas helgen varit bra!

2013-03-03 @ 08:11:42
Postat av: Gubben

Varken Tipstjänst ringde eller Magdalena kom denna helg så det blir att jobba imorgon:)!

2013-03-03 @ 20:57:03
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0