Sol!

Värmen håller i sig.

Nu är det riktigt skönt ute med sommar värme och solsken. Vi får hoppas att det håller isig över helgen nu när man är ledig från arbetet.

Just nu håller vi på att planera inför sommaren här hemma. Det blir inte mycket ledigt, men några veckor ska jag försöka att ta innan man kör igång med höstens aktiviteter.

Vi ska försöka komma iväg på en utlandsresa och sedan får det bli sommarstugan under lediga perioder.

image221

Ska snart åka iväg till jobbet för att jobba sent idag. Det är inget vidare med sena kvällar, fast det får gå det med. Allt löser sig om man bara försöker se saker positivt.

Såg på ishockey igår. Vad gjorde våra grabbar? Okej Schweiz var väldigt bra, men ska inte de blågula vara bättre? Ikväll blir det att se på ännu en förlust match, fast inte på tv. Skrev inte jag något om att man ska vara positiv? Tror jag glömde bort detta när det gäller sport.

Fast håll ut snart är det dags!!!
image188


Kommentarer
Postat av: anita

Vilket härligt foto, är det från trädgården mån tro? Ja värmen håller i sig, blir en härlig tur då i åker till Göteborg på Lördag. Killarna ska först få leka av sig på GO-cart banan sen blir det Volvomuseum + en massa annat smått o gott. Jag lääängtar!

2008-05-08 @ 14:28:59
URL: http://lady-scene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0