Helgen varit kanon

 
 
 
 
 
 
 
Helgen varit helt underbar!
Jersey Boys var toppenbra! Gå och se den om ni får chansen! Bra låtar tempo hela tiden i musicalen inga downperioder. Värt varenda öre.
 
 
 
 
Vi sov över hos äldsta dottern och åt god mat  med lite vin hemma hos henne.  Idag  ska jag hjälpa henne med några saker, sedan blir det väl  shopping om jag känner fru och döttrar rätt😂.
 
 Kulturen är " hög" i Stockholm 😊😆. 
 
 
Imorgon är det tillbaka till ännu en händelserik vecka i mitt liv.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Inga M

Alltid trevligt med stockholmsbesök! Jag trivs med att ha barn och barnbarn där så jag kan åka dit rätt ofta. ;- )

2015-10-04 @ 11:03:51
URL: http://inga.blogg.se
Postat av: Micke

Jo...kvinnor gillar att shoppa...och i Sthlm har de väl ett ganska stort utbud för det.

Nästa sommar har vi en resa dit inplanerad..brorsan bor på Södermalm nånstans...nåt område som tydligen är populärt ;)

SV: Hoppfritt blev det inte riktigt...han klättrade upp längst väggen på hyllorna...vet inte hur han lyckades.

2015-10-04 @ 11:54:42
URL: http://guldkryckan.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0