Fredag kväll

Just nu är det hett och kvavt som om det när som helst kommer världens åskväder. Annars har allt förflutit som det ska, hur nu det är?


Ikväll blir det tv tittande för att snygga till i trädgården hemma i staden under helgen. Tyvärr inget båt åkande eller mys vid stugan. Visst kan det vara trevligt att grilla o ta det lugnt hemma i staden med . Fast visst känns det som om sommaren är slut när man är hemma i staden över helgen. Sen har jag hamnat i den situationen att jag tydligen är den enda i familjen som inte kom iväg på något fredags party. Vilket innebär att det är jag som ska sitta uppe hela natten för att hämta hem party folket inatt. Häger inte riktigt med hur detta kan hända varje höst, fast man får väl ställa upp för att komma igen lite senare med egna partyn.

Så vad finns på tv ikväll efter damfotbollen?


Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha rolig kommentar! Ja men det är ju det jag försöker göra.

2009-08-31 @ 23:12:26
URL: http://curly.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0