Påsk avklarad

 
 
 
 
Så är påsken och lite ledighet avklarad.
Påsk är faktiskt än härlig helg med mat och att träffa barn och givetvis barnbarnet.
 
 
Nu går det undan ska ni se. Hon kryper iväg som bara den och givetvis hade morfar och mormor missat att rensa bort under 50 cm höjd. Så påsken tillbringades på alla fyra för att plocka saker ur den lilla damens händer.
 
 
Här även varit förkyld med världens hosta och nosen var som en vattenkran. Ni manliga läsare förstår mig säkert i vilket helvete jag hade😉.
 
Snön är nästan borta.
 
 
 
 
 
 
 
Har även varit på litte mer konserter 
 
 
En show med underbara låter samt mycket humor!
Kanonbra artister är  Matilda,Bruno och Peter. Gå och se den om ni får den chansen.
 
Så här man äntligen sett Plura live.
Tror jag såg dem tidigt 70-tal på någon ungdomsgård i Norrköping. Fast då hette de Piska mig hårt.
 
 
 
Kanonbra föreatällning
 
 
 
Ha ett underbart liv!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Micke

Ska väl gå ner o kolla Plura på Kajskjul 8 här är det tänkt...bra gubbe det.
Lider med dig...en riktig förkylning, som bara vi män tilldelas, är ett helvete...kvinnorna har inte en aning ;)

Ha det underbart nu.

2018-04-08 @ 09:43:19
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Znogge

Då har ni ett barnbarn som är lite äldre. Vårt är 6,5 månade och kryper inte än men snart är det dags att säkra vissa saker :D

Trevlig Valborg!

2018-04-29 @ 09:57:39
URL: http://znogge.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0