Bob Dylan

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Apropå Dylans literarturpris. Borde inte Yoko Ono och John Lennon få fredspriset och till kemipriset finns bara en given person.
 
☺😅
 
Fysikprist kanske kompisen Mick Jagger ska ha då han trots sin ålder är som en Duracellkanin på scenen.
 
Varför inte välja in Aleksandr Isajevitj Solzjenitsyn i Rock and Roll Hall of Fame !!
 
Inget illa om Dylan, men försöker Nobelkommittén att poppa upp sig lite? De går trots allt från 80 år ned till 70 åringar. 
 
Semester nästa vecka. Ska bli skönt att höst/vinter fixa iordning här ute vid stugan. Så har man äntligen varit på Nya parken eller ÖSTGÖTAPORTEN  som den heter nu .
 
 
Matchen var bra, men tyärr förlorade vi mot MFF. Vilket betyder att guldet kommer  tyvärr hamna hos reservdanskarna ☺😁. Synd att vi inte kunde hålla serien spännande ända till slutet. Elfsborg var bättre vilket betydde att guld drömmen tog slut för i år. 
 
 
 
 
Håll drömmen levande.

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

MFF är på hugget! :)

2016-10-28 @ 05:31:35
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Erica

Härligt med en semestervecka! :)

2016-10-29 @ 12:20:23
URL: http://faithhopelove.blogg.se
Postat av: annika

Å jag bor i den stad där det lag huserar som dängde MFF med 0-3...å jag bryr mig inte speciellt mycket för att i en sådan här liten












Jag vet inte om jag skulle valt Dylan till litteraturpriset...känns fördjälvligt att Astrid Lindgren aldrig fick det, hon har skapat en sagoskatt utan dess like!





2016-10-29 @ 18:02:41
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0