Influensa eller förkylning samt p-automat

 
 
 
 
 
 

Så då har man förhoppningsvis åkt på årets sista influensa eller förkylning.  

Totalt täppt i näsan och hes samt fryser. Tror inte jag har feber men blir nog hemma måndag tisdag ändå. 

 

Angående detta påfund med att lösa parkeringsbiljett. Skulle lösa en ny månadsbiljett och inte tog den djävla automaten något av mina kort.  Finns pengar på det ena samt nummer två är ett renodlat betalkort. Bägge brukar gå i denna automat varannan gång. Går inte betalkortet fungerar bankkortet, men inte nu. Stod där och frös samt snora i ca tio minuter, blev sedan så förbannad att jag åkte hem. Så min mening var i alla fall att försöka jobba i morse.

Kände bara en stor frustation av att stå där och inte känna sig bra samt inte kunna få sin djävla p-biljett. Hoppas automaten fungerar på onsdag då jag gör ett nytt försök om jag känner mig bättre.

Kanske är det dags att försöka hitta ett jobb på hemma plan så man slipper pendlingen de sista sex åren.

 

Ha det bra och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: annika

Hoppas du kryar på dig!
P-automater kan verkligen krångla, tycker det tar längre tid i en del att betala med kort.

2015-12-14 @ 22:09:07
URL: http://amatankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0