Nu är det nära!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Om  energi priserna fortsätter stiga får man väl fixa en vindkvarn. Dessa priser kommer stiga då en av statens två mjölkkor går dåligt Vattenfall. vilken tur att regering och riksdag har sprit 0 vin monopolet kvar att leka med!
För kommer bolaget att kunna gå med förlust någon gång ?
 
Bästa att njuta innan valet 2014 för det verkar som det kommer bli skattehöjningar oavsett vem som vinner.
 
 
Var ute tidigare under februari till stugan över dagen och det var snö och dimma, fast ändå vackert på något sätt. Skönt att detta nu äntligen snart är över för denna gång
 
Under veckan som gått har det varit mycket olyckor på vägen mellan bostaden och arbetet, detta har betydit att det blivit långa köer och restiden tagit längre tid än vad eden brukar ta,
 
 
 
Dagen till ära så kör jag den gamla bilen då min var på service.

 
Nu är bilen servad och kan rulla på igen, alla lysen fungerar.
 
Här kostar vi på oss till skillnad från andra bilister:-)).
 
Samtidigt så kommer min ovanliga upplevelse allt närmare och jag börjar nu bli mer och mer nervör för att göra något som man aldrig gjort under sina 57 år .
 
Snart helg igen! Skönt!
 
 
 
Nu är det dags för sista dagen denna vecka på jobbet.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0