Shopping

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag hat vi faktiskt börjat med julpyntet utomhus lysande snögubbe, lysande snödroppar och en nyinköpt tomte med en lyckta innehållande värmeljus. Sedan blev det shopping som ni ser på bilderna.
Just nu paus med lite Blossa glögg.  
 
 
 
 
Baben,s show kan jag verkligen rekommendera mycket skratt blev det, fast showen har en allvarlig underton.
Mycket sevärt!
Om vi firande något speciellt, nej vi var bara sugna på att hitta på något annat än stugan.
Ikväll blir det en lugn hemmakväll med glögg och allt som lyser utanför.
Har en uppsättning av lysande renar med vagn som jag tänkt ha ute vid stugan i år!
Helvete nu börjar julstressen infinna sig.
Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Oj, oj, oj! Vad gör man med så mycket mandel? Dricker glögg på allt?
/P

2013-11-24 @ 08:37:58
URL: http://dogladyn.blogg.se
Postat av: Gubben

Mandel mängden vet jag tyvärr inte vad man gör med. Fast då du tydligen har ett svar för passerade tomat mängden väntar jag på det svaret :-)!!

2013-11-24 @ 10:17:37
URL: http://mhats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0