Onsdag kväll i stugan

Inte kom båten i förra helgen, gör ett nytt försök denna helg. Ledig imorgon ska tyvärr jobba på fredag. Bara vädret blir bra så åker båten i havet eller sjön då det är Östersjön. Ikväll blev det lite vin till kycklingen samt två eller kanske tre Whisky efter det så just nu mår man prima! Hoppas man mår lika imorgon bitti. Vinet var Chill out rosé, Whiskyn var Grants., vilket i många öron är en skit Whisky. Fast den är faktiskt riktigt bra för att vara blended.

 

Ha det bra imorgon och med att

 

fira vår nationaldag


Kommentarer
Postat av: Micke

Tror det där med "grants" handlar om att det är en populär whiskey att smuggla..alla svartspritsförsäljare har ju Grants till försäljning..ingår i deras ordinarie sortiment..!

Den är faktiskt ok att dricka..fast jag föredrar andra sorter.

Ha de gott nu..det ska jag.

2013-06-05 @ 23:08:10
URL: http://guldkryckan.blogspot.se
Postat av: Maya

Ja smaken är som baken, delad och tur är det. Man tycker ju så olika .... sambon och jag gillar inte alls samma whiskey, hans ska va tung och rökig, men jag föredrar en lite mindre rökig (Bowmore)
Det andra är som tjära :) Hahaha

2013-06-06 @ 07:17:04
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Postat av: Micke

Både vinet och whiskyn funkar bra hos mig. :-)
Så, kom båten i då??? :-O
sv:
Tackar och tack detsamma! Kör alltid försiktigt, eller ja, nästan alltid. ;-)

2013-06-06 @ 22:51:25
URL: http://loveliferock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0