Åska

Vilket väder det var i går, det åskade och regnade i fem timmar.Det kom 26 mm regn, så det blev ingen trädfällning igår.Fast då man sett på tv ifrån Jönköping så ska man inte klaga över 26 mm regn-
Efter åskvädret så kom man inte riktigt igång. Hoppas att det blir bättre väder idag så man får bort det fällda trädet som ligger kvar efter torsdagen.
 
Så tror att det är en av anledningen till att man vaknar före klockan 05,00 idag. Gjorde ingen nytta igår utan låg på sofflocket i stort sätt hela dagen. Kan vara ganska skönt med en riktig slappar dag med ibland.
 
Nu börjar katten gnälla på mig så det är dags att ge honom lite mat samt att sätta på sig en kopp kaffe.
Ha en skön lördag ute i cyberrymden!
I brist på annat så får vi heja på denna flagga i finalen för fotbolls EM.
 

Kommentarer
Postat av: Soffie

Oj vad tidigt du vaknade,hoppas du får sova längre i morgon

2013-07-27 @ 22:58:27
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Gubben

Det blev några timmar mer sömn natten till idag.

2013-07-28 @ 09:22:56
URL: http://mhats.blogg.se
Postat av: Mia

Jo, det var häftigt regn som kom här i Jönköping. Jag bloggade under ovädret, men inte hade jag förstått konsekvenserna då. Visst misstänkte jag att vissa källare skulle ta in vatten, men att vårt relativt nya sjukhus skulle drabbas som det gjorde hade jag inte en tanke på. Det ligger ganska högt och borde klara av ett skyfall, kan man tycka.

2013-08-01 @ 17:54:45
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0