minus 19 grader

Helvete vad kallt det är!

 

 

Nu är det minus 19 grader ute. Sitter samtidigt och ser på ett par som sitter med sina fötter i en pool på tv8 drömhem vid havet. Hur hamnade de där samtidigt som jag sitter här?

 

 

Skönt med lite helgledigt, som kommer bestå mest av att endast ta det lugnt. Behöver verkligen tvätta min bil, fast göra det idag är väl verkligen att utmana ödet, så den får vara skitig ett tag till.

 

 

Nu ska jag hämta mig en kopp kaffe till. Ha en skön helg!

 


Kommentarer
Postat av: Micke

Bara 13 här...men ruggans kallt är det ju.
Får nog bli en kaffe till här också...fast sen ska vi ut med föreningen och affischera...fan..jag kommer att frysa ihjäl :(

Men om jag överlever ska jag också ha en trevlig helg..ha de gött ;)

2013-01-19 @ 10:07:36
URL: http://guldkryckan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0