Lördag

Så har äntligen första helgen infunnit sig efter återkomsten från mitt bidragsförsök till BNP i detta landet.
Allt verkar som normalt igen regnar helgen för att kanske spricka upp söndagkväll. Vilken tur att även vår vädergud kommit in i normala rutiner!
 
Fast vad gör det då undertecknad har ved så det räcker vid stugan. Under veckan har man börjat med avlopps historian jag skrivit om och samtidigt var det ca 10 stora träd som frugan vill ha fällt för att få fram solen. Så nu kommer vi ha ved i framtiden!
 
Ikväll ska det bli lite kräftor och egengjorda hamburgare på grillen. Hoppas bara att det går att grilla mellan regnskurarna,
 
Första vecka på jobbet? Som alla andra veckor man kommer tillbaka till sin arbetsplats, eller skola och dagis. man går igenom vad alla andra gjort på sin semester och ingen törs säga att jag satt hemma i lägenheten och hade faktiskt
inte råd med att hitta på något.
 
En himla smart grej som våratjejer i friidrotts VM gjorde (målade naglarna). Tror det var en av de smartaste protester på länge, som tog där den skulle på ett mycket effektivt sätt.

Kommentarer
Postat av: Micke

Jo..hade ju en dagstur till Danmark att skryta med jag...sen avlägsnade jag mig..inte mycket att komma med när andra varit på semester i främmande land...det var ändå inte mer solbrända än jag så jag förstår inte vitsen med att åka till varmare länder ;)

( Lilla guldkryckan försöker intala sig att pengar minsann inte är allt men misslyckas med den uppgiften )

2013-08-17 @ 10:12:17
URL: http://guldkryckan.blogspot.com
Postat av: Christina

Jag tycker det är skönt att hösten börjar komma.Gillar att boa in mig och tända ljus på kvällarna.

2013-08-19 @ 22:24:36
URL: http://livetpatallasen.wordpress.com
Postat av: Mia

Tycker precis som du när det gäller höst och vinter... Vår sommar och tidig höst är BÄST! Flyttfåglarna är klokare än mänskligheten, kanske man kan påstå... :-)

2013-08-20 @ 19:55:13
URL: http://miatankar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0